DE 12 BEDSTE MÅDER AT ØGE DIT ONLINE SALG OG LEAD ANSKAFFELSE

DE 12 BEDSTE MÅDER AT ØGE DIT ONLINE SALG OG LEAD ANSKAFFELSE – Vi ser det som et problem, at mange online ydelser på markedet er kortsigtede og kun fokuserer på de samme ydelser hver måned. Der findes mange billige pakker, der dækker en håndfuld generelle indsatsområder, som man kan arbejde med i et par måneder.

Men vi vil gerne skabe flere af de resultater, du kan mærke på bundlinjen.
Derfor har vi gennem længere tid afprøvet et 12 måneders roadmap til Ecommerce og B2B løsninger. Formålet er at skabe transparens i hvilke område vi arbejder med hver måned for at forbedre din online forretning.

Vi har delt hver måned op i en kombination af tunge tekniske rettelser og nye fokus områder. Roadmappet indeholder +200 punkter som vi tager stilling til eller udfører konkret arbejde på, efter aftale.

Der er ingen længerevarende binding. Det er vigtigt for os at du er tilfreds med vores arbejde, og at vi leverer resultater til dig hver måned. Derfor evaluerer vi sammen hver måneds resultater, og du kan frit vælge om du ønsker at forsætte yderligere hver måned.

Fordelen er, at du ved hvad vi arbejder med og hvornår. Og ved at skitsere et længere forløb opnår du også en større værdi i den optimering vi udfører. Den store værdi kommer når vi har tiden til fordybelse i de enkelte områder og forløser de pains, der gør at I mister potientiel omsætning.

HER ER EKSEMPLER PÅ DE OMRÅDER VI ARBEJDE MED I DIN LØSNING

1. Eksempler på tekniske rettelser
  • Linkbuilding, vi analyserer jeres trafik og henviser til vigtige online strategiske partnerkanaler.
  • Metadataoptimering for større synlighed i Google.
  • Gennemgang af jeres Google Adwords konto – hvor vi løbende giver dig sparring på en optimal performance ift. CTR eller CPA.
  • Oprettelse af landingpages ift. vores databehandling.
2. Eksempler på nye fokus områder
  • Optimering af brugerflow/indhold og anvendelse, Produktsøgnings optimering eller checkout-forløbet.
  • Fremhævelse af populære produkter på forsiden
  • Guider dig i ansøgningen om at blive en Google Trusted Store
  • Overvej de sociale kanaler ift. målgrupperne og valider trafikken
  • Navigationsoptimering bl.a fjerner “tomme” kategorier

HVORDAN ER VORES FOKUS ANDERLEDES FRA ANDRE?

Vi oplever at mange arbejder med kortsigtede og ensartede ydelser, med fokus på de online tal.
Du kan risikere at betale dyrt for en stigning i online nøgle-tal, men uden at det øger omsætningen eller bundlinjen.

Udfra en indledende snak og gennemgang af dine Google Analytics data, udarbejder vi et tilpasset roadmap.
Det indeholder konkrete, prioriteret indsatser, så vi kan flytte dine bundlinje resultater.
Samtidig skaber vi transparens i din organisation, over hver måneds fokusområde og resultaterne heraf.

Hver måned har et prioriteret emne, med en kombination af rådgivning og eksekvering af optimeringsopgaver. Roadmappet benyttes med succes af en store koncernwebshops bl.a. Bog & Ide og en stor amerikansk webshop, samt små og mellemstore webvirksomheder.

ECOMMERCE ROADMAP

Sådan kunne et 12 måneders forløb se ud
  1. Optimering af brugerflow/indhold og anvendelse
    Vi ser på design og målretning af kommunikation ift. de kanaler der konvertere
  2. Navigations optimering
    Udrensning og sortering af kategorier, USP og heatmaps
  3. Produktsøgnings optimering
    Test og validering af søgemotor samt nye forslag
  4. Produktside optimering
    Billeder, beskrivelser, søgeord, visning af relaterede varer
  5. Checkout optimering – Del I
    Optimering af formularer og steps ift. konverteringer
  6. Checkout optimering – Del II
    Optimering af formularer og steps ift. konverteringer
  7. Optimer kontaktflader
    Mails, 404 side, chat, Cookies settings til remarketing
  8. Google rettelser
    Valider og optimer alle Google konti; maps, Mybusiness, plus, search console osv.
  9. Sociale medier
    Interaktion ift. websiden og CR, ikke contentplaner
  10. Produktinformationsområder
    Andre eksponeringsmuligheder og uddybning af support muligheder
  11. Optimer Performance
    Optimering af kode, scripts, filer og billeder ift. Pagespeed
  12. Fragt og returvarer
    Beskrive proceduren, Track´n trace, optimering af reklamationer

Leave a reply

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Close
Go top