Når det kommer til SEO

Men det med at kunder kan tage et helt objektivt valg er taget i baggrunden, både når det kommer til SEO og når det kommer  til telemarketing, hvorfor disse to strategier ikke er helt stuerene  ud fra alle synspunkter. Når ja, men den sammenligning man kan gøre  mellem SEO og telemarketing, og de paralleller der kan trækkes mellem  disse to grene inden for marketing, ja, dem har jeg sådan set allerede  været inde på tidligere. Så lad os lade alt om telemarketing ligge  og snakke om det, som vi er kommet ind på denne side, for at snakke om. SEO.

Lad os snakke lidt om, om SEO er en stueren strategi eller ej

Lad os snakke lidt om, om SEO er en stueren strategi eller ej. Det er ikke til at svare entydigt på dette spørgsmål. Det må  siges, at det afhænger af øjnene der ser. Det er der så meget der  gør, og sådan er det altså nu engang også med SEO. Ud fra nogle principper kan SEO faktisk godt forsvares, og ud fra andre principper kan det stort set slet ikke.

Hvad er godt og hvad er skidt ved SEO?

Noget er godt ved denne disciplin og andet er skidt. Eller måske er det hverken så skidt eller godt at det gør noget,  måske er disciplinen egentlig relativ neutral. Nogle ser det som en  god mulighed for at få lidt ekstra omtale til sit site, og andre ser det som en disciplin de ikke ønsker at identificere sig med, en  disciplin der ligger udenfor værdierne som deres virksomhed står for.  Det kan diskuteres i uendelighed om SEO er okay eller om det ikke er, men jeg vil for nærværende ikke gå nærmere ind i det end til at  sige, at på en overfladisk basis, så kan de der ser SEO som noget godt gøre brug af det, hvor de som ser SEO som noget dårligt, kan lade være.

Vi vil elske en kommentar (please leave a comment)

Close
Go top
%d bloggers like this: