Danskerne handlere mere og mere på webshops

Med en stigende tendens til at købe sine ting online er en webshop blevet en vigtig del af virksomheden. Dette betyder også at udvalget af systemer der er at vælge i mellem er stort. Hvilket passer bedst til dig og din virksomhed. Både på kort sigt, men nok endnu vigtigere på længere sigt. Vi ser selvfølgelig også at din forretning vokser sig større og større.

Vil du gerne sælge produkter på nettet, sætter vi en webshop op for dig

Vil du gerne sælge dine produkter på nettet, sætter vi en webshop op for dig. Designet er lækkert, og du det er nemt at oprette og tilføje produkter. Du kan lave udsalg og give rabatter, få mersalg på relaterede produkter, lave lagerstyring og automatisk få dannet ordrestatistik. Dine kunder kan betale med Dankort, internationale betalingskort eller med en online betalingsservice såsom PayPal. Du kan også koble din forretning til din Facebook side.

Hvad kan vi tilbyde af webshop løsninger

Som nævnt er der et enormt udvalg af webshop systemer tilgængelig på markedet. Hvilket selvfølgelig betyder at vi ikke kan give dig en fuldkommen liste over hvad vi tilbyder indenfor de forskellige webshop systemer. Vi har dog her listet en række af ydelser som vores kunder ofte efterspørger.

  • Analyse af din virksomheds behov for webshop system, både nye og eksisterende løsninger
  • Opsætning af webshop samt indhold
  • Design af tema til din webshop
  • Rettelser i din webshops tema
  • Udvikling af moduler og plugins i webshoppen
  • Installation og opsætning af brugbare moduler og plugins
  • Sikkerhedsoptimering og backup løsninger
  • Hastighedsoptimering

Dette er blot nogle af de mange muligheder vi kan tilbyde dig og din virksomhed. Du er mere end velkommen til at kontakte os via formularen nedenunder eller gå til vores kontakt side.

Design

  • Varierede designskabeloner med nem mulighed for at lave ændringer.
  • Sprogmoduler som gør det muligt at oversætte siden på forskellige sprog.
  • Søgefunktion som gør det muligt for kunder at søge efter produkter, produktkategorier eller blogindlæg.
  • Kontaktside hvorpå firmanavn, kontaktinformation og firmaets adresse vises både i tekst og på Google maps.

Betaling

  • Mulighed for at bruge både Dankort og internationale betalingskort, samt en lang række betalingssystemer såsom PayPal og Google Checkout.
  • Mulighed for omfattende opsætning af fragtpriser, rater for ind-og udlandsforsendelser, momsindstillinger, vægtklasser med mere.
  • Mulighed for både udsalgskampagner og anvendelse af rabatkuponer.

Ordre og lagerstyring

  • Ordrestyring gennem overskueligt og intuitivt interface med mulighed for manuel redigering af ordrer, oversigt over kundehistorik med mere.
  • Lettilgængelige oversigter af salg, herunder gennemsnitlig ordrepris, produktantal og totale salg inden for de angivne tidsperioder.
  • Indbygget kontosystem der giver kunder mulighed for at se deres ordrer og informationer såsom ordredato, ordretotal og status for ordren.
  • Nem styring af inventar, simpel tilføjelse af nye produkter og automatisk forvaltning af dit lager, således at der ikke kan sælges produkter, som du ikke ligger inde med.

Statistik

  • Analytiske rapporter og oversigter over salg, kunder og inventar, samt automatisk afsendelse af ordrebekræftelse og faktura.
  • Simpel integration med Google Analytics, som tillader dig at spore salg og konverteringer af annoncekampagner, samt oplyse dig om med hvilke søgninger og nøgleord kunder finder frem til din side.
  • Mulighed for SEO-optimering, som på baggrund af analysen foretaget af Google Analytics gør det muligt for dig at rangere din side højere på søgemaskiner som for eksempel Google.

Butik

  • Basal shopfunktionalitet med produktvisning, produktkategorier, relaterede produkter, indkøbskurv, sortering efter pris, produktanmeldelser med mere.
  • Mulighed for fremvisning af produkter på hjemmesidens forside i fuld størrelse og mulighed for at opsætte billeder i en ”slider” som automatisk skifter mellem forskellige billeder på hjemmesidens forside.

Social

  • Integration med sociale medier herunder mulighed for at dele indholdet gennem blandt andet Facebook og Twitter, samt mulighed for at dine kunder kan ”like” din side på Facebook direkte gennem hjemmesidens interface.
  • Blogmodul med intuitivt interface, som gør det let at oprette og redigere indlæg.

Webshop-proces

  1. Når du har besluttet dig for at prøve et Myth.dk, kan du skrive til mail@myth.dk eller kontakte vores salgsafdeling på telefon +45 42 67 90 11.
  2. For at kunne finde et passende design vil vores salgskonsulent kontakte dig for at høre hvad du ønsker at sælge gennem webshoppen.
  3. Efter at have fået indblik i dine behov og ønsker vil Myth.dk designere foreslå det design, vi finder passende til netop din virksomhed.
  4. Hvis udkastet er tilfredsstillende, vil vi bede dig om at udfylde ordrebekræftelsen. For at kunne skræddersy webshopen specifikt til dig ud fra udkastet, kan du efterfølgende let uploade logo, firmafarver, billeder, mailkonti, tekst og tilføjelsespakker i et simpelt online system.
  5. Når vi har modtaget dine informationer påbegyndes designprocessen.
  6. Herefter tilsendes du det endelige design.  Er du tilfreds med webshoppen, vil et brugernavn, kodeord og link til dit CMS-system automatisk blive sendt til din e-mail. Samtidig vil du blive tilsendt en vejledning til, hvordan webshoppen meldes til Nets, og hvordan man opretter en betalings gateaway hos Quickpay, så du kan accepterer kreditkort.
  7. Når webshoppen er blevet godkendt hos Nets, og du har tilmeldt dig Quickpay, skal du blot tilsende os, de beskrevne oplysninger fra Quickpay til Myth.dk, så sitet kan lægges online.

Få uforpligtende tilbud på Webshop

Du skal bare udfylde formen nedenunder. Så kontakter vi dig med ganske et gratis og uforpligtende tilbud på din opgave eller problemstilling.

Close
Go top
%d bloggers like this: